درباره آپانیک پلاستیک

معرفی

شركت آراپلاستيك ايساتيس كوير با نام تجاری آپانیک پلاستیک كار خود را در سال 1385، در واحد توليد انواع کیسه فریزر، کیسه زباله، نایلکس، نایلون های کشاورزی، صنعتی در ضخامت های گوناگون از مواد اوليه مرغوب در شهر يزد شروع كرد و پس از مدتي كوتاه با توجه به نياز روز بازار و توانايي متخصصین آپانیک پلاستیک، اين مجموعه اقدام به افزايش توليد كرده، به نحوي امروز با بيش از 15 سال تلاش بي وقفه ميزان توليد ساليانه خود را به بيش از 2200 تن رسانده و با توجه به نياز روز مشتريان ، محصولات متنوع و كاملي را عرضه مي كند.

اهداف

نوع فعاليت شركت توليدي است، كه نايلون و نايلكس را با استفاده از دستگاه هاي توليد به صورت رول توليد و پس از آن در صورت نياز با استفاده از دستگاه هاي دوخت به محصول نهايي تبديل كرده و پس از بسته بندي ، آماده عرضه مي شود. آنچه در اين صنعت در نهايت به عنوان مزيت در نظر گرفته مي شود، كيفيت محصول و سرعت پاسخگويي به نياز مشتري است كه اين مجموعه با تاكيد تيم مديريتي اش همواره هدف عرضه محصولات را با كيفيت عالي و درجه یک و در اسرع زمان در برنامه سازماني اش قرار داده است.

چشم اندازها

در چشم انداز كوتاه مدت، بازار هدف استان يزد و جنوب كشور براي فروش داخلي و كشورهاي همسايه پاكستان، عمان و قطر براي فروش صادراتي در نظر گرفته شده است.

مجوزهای کسب و کار

پروانه بهره برداری